środa, 11 marca 2009

Slidery i śpiwór


Wkrótce rozpoczęcie jazd doszkalających w Promotorze, m.in. ćwiczenie złożeń w zakręcie i schodzenie na kolano, a ponieważ nie mam skórzanych spodni ze sliderami, posłuchałam porady chłopaków z Motoristy gdzie kupiłam slidery i zaniosłam moje tekstylne spodnie do krawca, żeby mi naszył rzepy pod slidery. I bingo! Efekt bardzo zadowalający.


Wciąż myśląc o wyprawie do Norwegii, zaczęłam kompletować ekwipunek turystyczny. Po skompletowaniu stroju, przyszedł czas na śpiwór. Ze wszystkich ofert (również pod kątem cenowym) najbardziej przypadł mi do gustu model Recon 3 przeznaczony dla armii USA i NATO. Ma szereg zalet, ale do najważniejszych należy waga - 1300 g. i rozmiar - po spakowaniu mieści się na dłoni! Jest dwusezonowy z zakresem temperatur od 0 do -5 stopni (do Afryki bym go nie zabrała) a do tego ma wypinaną moskitierę w części twarzowej - innymi słowy idealny na północną Skandynawię.

Brak komentarzy: