środa, 20 marca 2013

Siwa Czapla na warsztacie


Siwa Czapla jeszcze zafoliowana
przymierzamy panele ozdobne
Chwilowy przebłysk wiosny, a raczej przedwiośnia rozgrzał nadzieje motocyklistów i na początku marca ulice zapełniły się różnej maści jednośladami. Zwłaszcza w okolicy Mototargów. Później jednak, wyszła prawdziwa twarz marca - ta z przysłowia "w marcu, jak w garncu" i sypnęło śniegiem.
nowe gmole

stelaże pod kufry

przymiarka do halogenów

zbiornik paliwa pod kanapą






Niemniej mój ulubiony salon i warsztat, Honda Motorista, już przystąpił do ubierania mojej Czapli tak, abym mogła po Wielkanocy ją odebrać.
Z dodatków jakie zamówiłam zainstalowali już gmole (oryginalne hondowskie) i stelaże pod kufry Givi.
Kufry boczne v35 otrzymałam na urodziny, dokupiłam do nich jeszcze srebrne nakładki pod kolor motocykla. Niestety, kiedy chcieliśmy je przymierzyć, okazało się, że ktoś pomylił zamówienia i dostarczył stelaże PL1111 zamiast PLX1111 i niestety kufry nie wchodzą.
W dalszej kolejności na montaż czekają:
  • wysoka szyba turystyczna Hondy
  • grzane manetki Hondy (regulacja bezpośrednio na manetce)
  • halogeny SW Motech
  • gniazdo 12V płaskie SW Motech do schowka
  • gniazdo 12V do kufra centralnego (zapasowe dla pasażera)
  • centralna podstawka
  • ozdobne panele na boczkach
  • czerwone odblaski na felgi
NC700X Adventure
W wersji ostatecznej moja Siwa Czapla powinna wyglądać mniej więcej tak, jak maszyna na obrazku poniżej (tylko będzie miała inne gmole i panele ozdobne na bokach).



Brak komentarzy: